dijous, 11 de febrer del 2010

La meva mascota

La meva mascota es un porc hi es diu Pica Puces es molt obedient ,es molt polit a la granja es l i el únic que mana quant el diu a dormir i se adormen també quant ell diu que callin tots i callem.
Em fa callar a mi i inclús al meu pare quant es porta malament el faig ajeure i li toca un cop de bastó i es tranquil·litza i tornem a sortir a passejar per la granja.

El primer dia que va venir tenia 2 mascotes una no podia caminar però al final sol en va quedar una jo ja se que quant es rasca a la porta de la corralina jo sabia que li tenia que rascar .



També esta bé tenir mascota perquè hi tens carinyo però ell sempre vol que mano ell. Quant l'hem de punxar per medicar jo el altre dia em vaig espantar perquè em pensava que estava mort. Aquest porc no es com un porc normal es molt tranquil ,polit ,i obedient però també es molt educat jo penso que aquest porc no es com els altres . No se escapa de la meva vora i també mana als seus germans .

1 comentari:

Anònim ha dit...

un tosino es una mascota. a casa meua es un animal de granja, no se a casa teua