dijous, 25 de febrer del 2010

El meu gerro preferit

Quan era petita i tenia 5 anys tenia un gerro que me van regalar la meva tieta Mariana, per que era el meu cumpleanis però això es una altre historia. El gerro tenia flors pintades i allargades, i feia mig metre. Per mi era molt alt per que era molt baixeta. Les flors del gerro eren de color blau fort , a l’estiu posava flors de color fluixos. La mare sempre me ajudava a recollí flors del bosc per posar al gerro. Les flors del bosc eren boniques i de colors. Cada més canviàvem les flors del gerro i anàvem a busca altre flor, i així fins que va arriba la tardo. A la tardo posava flors seques, i a l’ hivern posava flors de plàstic. Sempre estava ple de flors; era igual si eren seques, de plàstic o de veritat. Quan vaig marxa de Romania li vaig dir a la meva tieta que me canvi les i que fiqui unes altres. També li vaig dir que tenia que posar flors a l’estiu, a la tardo que posi flors seques hi l’ hivern que posi flors de plàstic.