dijous, 25 de febrer del 2010

El carnaval al poble

En el carnaval del poble sempre ens disfressem de alguna cosa diferent de fantasma, indis, princeses, fades, personatges de la televisió etc alguns com ara jo ens. en anem a prop de cal metge perquè a dal a la placa ens avorrim molt.

Desprès de un ratet a els gronxadors marxem a fer una rua pel poble moltes vegades per a cada placa que anem ens fiquem en rotllana i comencem a fer una dansa es bonic veure’ls ballar però com que no m’agrada ballar sempre emb quedava fora de la rotllana per la meva voluntat per a no ballar desprès quan es comensa a fer fosc entrem dins de la saleta perquè sempre contracten una banda d’animació infantil i primària per finalitzar el carnaval de la tarda.

Desprès fan el carnaval de nit que no hi he anat mai però m’imagino que contacten un altre grup mes per a nens mes grans de institut i batxillerat.
Però aquest any el carnaval serà més avorrit que mai per que el farem a la saleta i no farem cap rua pel poble jo volia fer la rua del carnaval del poble seguin-los amb bicicleta però com que o fem a la saleta no o podré fer.