dijous, 11 de febrer del 2010

Un cap de setmana a Portainé

Els dies 6 i 7 de febrer, vam anar a esquiar a Portainé. Vam agafar l’autocar a Balaguer a les 6:30 i vam estar unes dos hores i mitja.

Quan vam arribar vam esmorzar, ens van posar els forfaits, ens vam vestir i vam anar a fer cua als telecadires. Quan vam arribar als telecadires érem els primers.

Jo llogava els esquís, els vagi agafar, i vaig anar amb el monitor, érem: jo, l’Oriol, el Marc Fulla i mes gent que no era d’Albesa.

El monitor començava a les deu, i a les dotze acabava. Llavors una hora lliure i cap a dinar.
Després de dinar, teníem lliure fins a les quatre. I a les quatre anàvem a l’Hotel (L’Alberg). Estàvem tots els d’Albesa junts amb una habitació, jo, el Sergi, l’Oriol, el Manel i el Marc.F.

Ens ho vam passar molt bé per la nit. I l’endemà una altra vegada a esquiar. Fins a les quatre que ja marxàvem cap a casa. Quan vaig arribar a Balaguer ja ens esperaven els pares. Quan vaig arribar a casa a Albesa vaig berenar, al cap d’una estona sopar i després a dormir perquè estava molt cansat.

Ens ho vam passar molt bé! L’any que ve i tornaré!