dijous, 18 de febrer del 2010

Esquiada a Portainé

El dissabte vaig anar a Portainé . M'ho vaig passar mol bé però el camí de anada era mol avorrit per què hi havia tres hores de anada.

Quan vam arribar a Portainé vam anar a ficar-nos el esquis i ens vam ficar per grups ,
El professor que teníem m'era bastant simpatic però mos feia treballar molt.

Quan vam acabar ma fer estona lliure i baixàvem per roges i també per negres .Jo el Albert i un altre nen i baixaven de cul tota la estona , però el Sergi i els altres ens esperaven a baix.

Quan es va acabar la estona lliure vam dinar ràpid i corrents perquè volíem anar al PIC DE l’orri una muntanya que les baixades eren bastant fortes.

Quan es va acabar la estona vam anar a la cafeteria jo hi havia els monitors i els altres nens , vam marxa cap a l’hotel am el telecadira però quan baixàvem sens va para unes des o tres vegades . a l’hotel ens ban ficar per grups i anava am la laura torres am una nena que es deia Laia i mes nenes i me ban caure molt be eren súper simpàtiques.



A la nit hi havia una nena que tenia molta son i vam tindre que calla perquè si no la despertaríem però al final totes ens vam adormir.

Al dia següent ja haviem de marxar capa a casa paro abans vam tornar a les pistes d’esquí a fer unes quantes baixades.

Quan vam arribar estaven els meus pares i el meu germà .

1 comentari:

Laura Torres Aliet ha dit...

Si Alba, tens raó. Ens ho vam passar molt bé.