dijous, 18 de febrer del 2010

Un dia a Barcelona

El dia 14 de febrer vaig anar a Barcelona a veure els meus tiets, quan vam sortir de casa vam tardar dues hores a arribar. Vam parar a mig camí i després vam continuar jo no me’n vaig donar conte perquè estava jugant amb la Nintendo i llegint llibres del Geronimo Stilton.

Quan vam arribar ens vam perdre per arribar al pis dels meus tiets, però vam arribar gracies al GPS.

Quan vam ser-hi els meus tiets em van convèncer d’anar a veure al Sagrada Família, la Torre Agbar i el vell hospital de Sant Pau fet per l’arquitecte: Lluis Domanec Montaner.
Encara que estigues molt cansada, tenia moltes ganes de veure-ho tot.

No vam poder entrar a la Sagrada Família perquè es tenia que pagar.
Quan vam tornar al pis vam parar la taula hi havia: pollastre a l’as i gelat.

M’estava avorrint m’entres m’estava esperant que callessin i la meva tieta per no avorrir-me em va treure la seva mini pista de golf en vaig fer trenta encertades després me’n vaig cansar vam marxar em van regalar una guardiola de una marieta molt petita m’he la vaig em portar i vam tornar cap a casa .

Va ser un dia inolvidable.