dijous, 11 de febrer del 2010

La meva gata i els tres gats

Fa quatre anys que tinc a la meva gata, i m’alegro molt de tornar-la a tenir perquè fa sis mesos la vam donar a una granja d’Albesa al seca, i al cap de sis mesos el dia de reis la vam veure a casa. Plovia molt però em vaig alegra tant que m’era igual que ploves o que no i vaig sortir a la terrasa i la vaig agafar. Tenia l’orella mossegada i el nas esgarapat, a la cua tenia un os trencat.

Li vam donar menjar i aigua perquè es veia que tenia gana i també li vam donar un tros de carn “crua” i nomes posarli al pot va començar a meula i em va saltar al damun.
Ara esta molt conenta i es sin estimada i aixo es el que m’alrgra mes.

Tambe tenia tres gats mes, m’ela estimava molt però ara ja no els tinc perquè un es va escapar per un gat, l’altre com que ens el van donar es va escapar cap a la seva granja, i l’altre el vam donar a la finca del pare de la Irene.

A la mare no li agrada massa que a casa tinguem gats però com que a tota la família li agrada ella s’ha d’aguantar.