dijous, 11 de febrer del 2010

Un dia qualsevol!!

Sempre sona el despertador a la mateixa hora: a les vuit del matí.
Em començo a vestir-me, a rentar-me la cara, i baixo a la cuina a esmorzar, galetes i un suquet petit.
De seguida agafo la motxilla, i marxo perquè són menys quart, quan arribo al col·legi esperem que vinguin els professors per començar les classes.
L’hora que més m’agrada es quan sortim al patí del col·legi , perquè juguem a futbol amb els de sisè, de vegades empatem,perdem,o guanyem, jo vaig amb el Sergi, l’Albert,el Joel, el Dani, el Carles, la Nuria i el Ferran.
Desprès entrem a les classes, fins a la una, que sortim de la escola, a la una, anem a casa o al menjador a dinar. A les tres hem d’estar al col·legi.. Hi ha gent que no fa els deures.
Les classes són de tres quarts d’hora. De vegades em quedo a jugar amb els amics o si no estic jugan amb ells estic a casa fen deures, i jugan a l’ordinador.
Quan no se que fer, miro la televisió fins anar a dormir. Així fai cada dia el mateix.