dijous, 28 de gener del 2010

La festa major

La festa major del any passat de Torrefarera va ser molt guapa hi havia inflables cotxes de xoc primer vaig anar als cotxes de xoc ,i em vaig gastar 10 euros per a 8 fitxes.

Llavors vaig anar als inflables mi vaig gastar 5 euros, per als inflables, llavors vaig anar amb uns amics a les colxonetes, ens hi vam passar molt temps hi ens vam gastar tots els euros fins al dia següent sol si quedaven 4 dies llavors els vaig aprofitar agafar euros de casa uns quants així cada dia una atracció.

Fins al últim dia em vaig gastar tot lo que tenia i ja no podia fer res fins al any que ve. També tinc que tindre mes euros per a l’any que ve que si no tindre que estar a casa sense fer res aquesta festa major es la millor que e estat per que estava amb els meus amics i també per
les atraccions.