dijous, 28 de gener del 2010

Sant Antoni

El meu pare i jo el dissabte a la tarda vam anar a rentar el primer tractor per el diumenge portar-lo a beneir . El altre tractor el pare i jo pensaven que enganxar-li al darrere ,jo vaig tenir una idea posar-li el cultivador de 2,5 metres .

El diumenge al mati el meu pare va anar a netejar el altre tractor per anar a portar-lo a beneir ,jo no hi vaig anar a rentar el altre tractor m’entres jo dormia a les11 em vaig llevar vaig esmorzar i em vaig anar a vestir per anar a la missa de sant Antoni abat el pare va procurar ser el primer tractor a missa, hi vam anar el pare,la padrina i el padrí no va venir perquè arreglava un llum de casa al sortir de missa vam anar cap al tractor a engegar-lo o calenta el motor
Desprès vam beneir el primer tractor i ens van donar una estampeta amb la imatge de sant Antoni abat , vam deixar el primer tractor i vam anar a per el segon tractor el vam beneir i el vam deixar tancat al magatzem igual que l altre tractor vam anar a Castelldans a fer un beure i vam anar a dinar i me ho vaig passar mol be. I al dia següent vam anar al col·legi