dijous, 21 de gener del 2010

El meu estiu a Andorra


Duran les vacances, d’estiu vaig anar de colònies a Aina 15 dies.
Vaig marxar el dia 4, i vaig tornar el dia 16. El primer dia no ens coneixíem hi ho tenies que anant preguntant tot, per mi va ser el segon any però per la Jei i l’Alba el primer. El primer de tot que vam fer es anar a passar llista i després vam formar les habitacions, a continuació vam escollir les monitores hi vam anar a les habitacions, vam col·locar la rova hi ho vam endressar-ho tot. Mes cap al vespre cap allà a les 8 h vam sopar, cuan vam acabar vam fer un joc de nit.

L’un dema ens vam aixecar vam esmorzar hi vam fer lliure, també uns quans jocs pel camí de la natura quan vam torna vam dinar i després vaig anar a mirar una partida d’escacs, que era temps lliure. Quan ens van cridar per l’altaveu era per que tenia que fer talles. Vam fer una caixa amb una cosa a dins, ens vam dutxa i vam anar a sopar l’un dema va manar d’excursió crec que va ser la que la Marina no hi era.

Cuan vam tornar a casa ja era el dissabte a la nit hi ja sopàvem quan ens vam aixecar ja era diumenge dia de missa ens ho vam passar molt malament però bueno. Quan vam sopar un monitor li agradava una monitora i no paraven de fer el ruc el dilluns vam anar d’acampada i vam tornar el dimecres.

El dijous, el divendres i el dissabte mels baig passar al llit perquè estava malalta. El dissabte de la segona setmana a la nit vaig sopar i despres vaig anar a dormir per llavors l’un dema ja veure als pares i poder marxar.
M’ho vaig passar molt be i espero tornar l’any que bé!!!