dijous, 28 de gener del 2010

El meu gos

El meu gos es de raça. La raça es diu pastor belga, normalment són de color negre.
Fa anys que tenim la mateixa raça perquè ens agrada moltíssim, son molt carinyosos però també molt trapelles...

El tenim al terrat de casa i sempre que passa algú que no siguem nosaltres sempre borda. A la nit el tanquem, fa massa soroll i no podem dormir, el meu gos és femella i es diu Estel.
Jo sempre el porto a passejar cap al secà perquè pel poble no pararia de bordar. Quan em veu arribar a casa em ve corrents i em salta al damunt, em llepa tot i moltes vegades m’esgarrapa sense voler.

Moltes vegades agafo la meua bicicleta, agafo el gos i me l’emporto i em segueix. Jo no li dono menjar, li dóna la meua padrina. El que m’agrada més és a l’estiu que el dutxem. El lliguem amb una corda, i llavors amb la mànega el mullem i mentrestant l’ensabonem.

Ara a l’hivern no te mai fred perquè té molt pèl i llavors aprofitem per passejar-lo, perquè a l’estiu el gos te molta calor.
Ara l’Estel te molt espai per poder córrer perquè ara pot anar pel terrat i pel terra de casa.