dijous, 28 de gener del 2010

Què faré per Pasqua?

Aquet any potser que aniré a Barcelona per la primavera a casa dels meus tiets, anire amb la meva germana a volta per Barcelona amb els amics, jugarem a futbol amb nens de Barcelona.

Farem la pascua a casa dels meus cosins, ens divertirem molt perquè jugarem amb els seus joguets i també a la play2 etc. Mo passo molt bé anirem a veure tota la família de Barcelona.

Quan arribi a Albesa jugaré amb els amics agafarem les bmx i anirem a les trialeres, aniré amb el Manel, el Albert i jo ,però si vol vindre el Sergi anirem tots junts. Desprès aniré a casa a fer els deures i a fer la motxilla perquè dema aniré al col·legi.

Quan vagi al col·legi veure tots el amics i podrem parlar del que em fet aquestes vacances . Cada dia anirem a jugar amb el gos al mig dia i també a la tarda, i si no be anem a jugar amb un tub molt divertit perquè rodem i baixem moltes costes.