dijous, 28 de gener del 2010

Les meves mini vacances

Quant tots vosaltres estàveu fent escola els dies 12-13 i 14 de Gener jo i la meva família estàvem de vacances vam anar a Andorra.
Vam fer moltíssimes coses.

El primer dia vam anar a Canillo, que es on jo vaig de campaments i estava tot nevat, quina diferència de l’estiu quant hi estic passant uns díes. Després vam anar de compres i m’entres estàvem comprant va començar a neva va ser impressionant! Quant vam arribar a l’Hotel va parar de nevar i llavors al cap de 2 o 3 minuts va tornar a nevar i llavors ja van caure unes volves de neu grandioses, vam anar a sopar i encara nevava però molt poc.


L’un demà vam anar a Naturlandia que es un parc temàtic de neu que està a dalt de tot de les muntanyes i allà es podia fer: Esqui de fons, snowboard, muntar amb un trineu de gossos, patinar sobre gel, motos i quads per anar sobre la neu... Quant vam tornar a l’ Hotel estàvem molt cansats vam sopar i vam anar a dormir.

El tercer dia vam anar a caldea es una (balneari) i es molt bonic hi han 4 o 5 piscines diferents es molt relaxant i ademés es tot d’aigua calenta, encara que hi ha 2 llocs que esta molt freda. Aquest va ser el meu últim dia de vacances, perquè quant va acabar tot això vam anar cap a casa.
Tot això van ser les meves mini vacances.