dijous, 28 de gener del 2010

Viatge a Valencia i Marroc.

Vam anar a Valencia quant jo era petit, vaig anar a passejar, vam anar a la platja, al cap d’un rato vam anar a veure una tieta que viu a Valencia, vam dinar, sopar, esmorzar. I ens vam quedar tres setmanes allà.

Cada dia anàvem a la platja, a muntanyes petites i a molts més llocs. A la una i mitja tornàvem.
La tieta es diu Nawal i la seva mare es diu Najima i el seu pare Majid i ells vivien a Marroc, a la ciutat de Berkane, vam anar jo i els meus germans el Mohamed i el Ayoub, el meu pare que es deia Ahmed i la meua mare Echala.

Desprès de Valencia vam anar a Marroc, a veure els meus avis i els tiets, també vam anar a la platja.
Vam passar per Murcia ,desprès a Alicante , desprès a Valencia, i desprès a Tarragona , desprès a Lleida i de Lleida a Albesa, i ens vam quedar a Albesa.