dijous, 27 d’octubre del 2011

M'agrada anar en bicicleta!

Cada dissabte i diumenge vaig a buscar als meus amics: el Quim, l’Èric, el Marc i el Genís i anem en bicicleta.

Primer anem a la cabaneta de cinquè i descasem una mica amb l’aigua de la nostra ‘’Cascada’’ , tot seguit anem al bar dels jubilats a comprar-nos llaminadures, després anem a la ‘’Plaça dels Sarraïns’’ a saltar una mica i a derrapar, i finalment tornem cap a casa.


M’agrada molt anar en bicicleta, però no tinc una bicicleta gaire resistent i cada dos per tres se’m desinfla o se’m pinxa.

La primera vegada que vaig anar en bicicleta vaig caure però després me’n van ensenyar i ja hi vaig saber anar. Per anar sense rodetes, la meva mare em va portar al camp de futbol de les piscines i en vaig aprendre molt ràpid, no com el meu germà gran que als set anys encara no en sabia.

El meu somni és tenir una bicicleta amb les rodes grosses i fortes per anar per la muntanya.