dijous, 27 d’octubre del 2011

Les meves vacances

Aquestes vacances he estat a les piscines, quasi cada dia he anat al riu a pescar i a passar el dia, llavors ens emportàvem entrepans.

Vaig anar a Vitòria, a casa d’uns amics meus. Allí vam fer amics del meu amic. Allí tots els nens portaven patinets i vaig veure un gos com el rastreator. També vam anar a Bilbao, allí vam passar el dia.

També anàvem al casal d’estiu, cada tarda jugava a la psp i al matí a la wii.

Va arribar la festa major, vam fer inflables a la piscina, van fer correfocs i penyes. A les penyes vaig tocar una cançó i vaig cantar el Bob Esponja. Vaig anar a cuidar el cavall del meu cosí a Mollerussa.

Vaig anar ha campaments i allí fèiem tallers i excursions. El primer dia ja ens van fer caminar set quilòmetres. I vam arribar cansats com a rucs. L’últim dia ens vam quedar a menjar allí.