dilluns, 10 d’octubre del 2011

Les meves vacances

El 16 de Juliol del dos mil-onze, a les deu del mati vaig sortir amb els meus pares i el meu germa de casa amb el cotxe direcció Alcossebre.
Vam tenir tres hores de viatge fins a l’apartament que teníem llogat a primera línia de mar.

Ens vam instal·lar i vam anar a la platja.
Aquests dies vam fer diferents excursions: vam anar a visitar amb un vaixell les illes columbretes. Un altre dia vam anar a visitar el Parc natural de la Serra d’Irta, etc.

Aquests dies vaig fer amics nous, es deien Jorge i Alvaro i viuen a Madrid. Vaig haver parlar castellà perquè el català no l’entenien i em vaig haver d’esforçar molt per parlar el castellà.

Aquesta setmana que vaig estar a Alcossebre em va passar ràpida i divertida.

Aquest estiu de tornada Albesa he anat al casal esportiu, que per cert m’ha agradat molt perquè durant tot el mati fèiem esport: futbol, handbol, basquet, hoquei, etc.

També he anat a jugar molt amb els meus amics de classe pel carrer etc.

Però no m’he descuidat de fer quaderns d’estiu i treballar sobretot matemàtiques i fer molts problemes, ja que no m’agraden però és el que més em costa.

Aquest estiu ha estat el meu estiu.
Per mi aquestes vacances van han estat curtes, m’agradaria tindre festa uns dies més.