dilluns, 10 d’octubre del 2011

La Manreana

L’altre dia vaig anar a la Manreana, una granja-escola amb el meu pare i la meva mare a fer un curs de batucada i van venir dos professors brasilers de percussió que es saben molt.

M’hi vaig quedar tres dies i m’ho vaig passar molt bé.
Entre classe i classe fèiem descansos i anava a veure tots els animals que hi havia. També hi havia una cabreta molt petita i em van deixar donar-li lleteta amb un biberó.



Em va agradar molt el menjar i un gronxador molt divertit.
No em va agradar un gos d’una raça una mica violent que em va destrossar la samarreta, em vaig cansar molt però en resum m’ho vaig passar bastant bé.

2 comentaris:

Clàudia Rufach Molina ha dit...

m'ho he llegit i ha sigut molt xulo.

Anònim ha dit...

Jo tambe hi bull anar a la Manreana.