dilluns, 10 d’octubre del 2011

Les meves vacances d'estiu

Jo, aquest estiu he estat a Port Aventura, a Salou. A Port Aventura, hi ha moltes atraccions, tant de fortes com de febles.
El que més m’ha sorprès de Port Aventura, ha sigut el “dragoncan”, perquè anava molt ràpid i feia moltes voltes cap per amunt, i cap per avall.


Aquestes vacances m’he dedicat pels matins, a ajudar a fer les feines de casa i anar a classes de guitarra; per la tarda a anar a la piscina o jugava amb els amics. En el temps llibre, de vegades practicava guitarra i d’altres vegades jugava. Però totes les vegades no eren així perquè com no sabia què fer, m’avorria.

Però l’últim mes se m’ha passat molt de pressa.

Les vacances d’estiu m’han agradat perquè no tenia feina, no feia falta estudiar i tenia molt temps lliure. Però no m’han agradat perquè són molt llargues.

4 comentaris:

Andreu Terés Codina ha dit...

Que guai, jo no hi he ant mai.

Anònim ha dit...

Jo tampoc he estat mai a Port Aventura, igual que l'Andreu

Anònim ha dit...

Jo tampoc he estat mai, com l'Andreu.

Anònim ha dit...

Andrea Codes:

Jo tambè i he anat aquestes vacanses.