dilluns, 10 d’octubre del 2011

Les vacances d'estiu

Aquest estiu he viatjat per uns quants llocs. El primer lloc on vaig anar va ser a Ivars d’Urgell amb la meva padrina.

Me’n vaig anar una setmana a la platja, amb un hotel.
Una setmana a casa d’uns amics...



Durant el temps lliure feia manualitats. Les vacances se m’han fet curtes, no he tingut temps per avorrir-me.

M’agraden les vacances d’estiu perquè així també tenim temps per divertir-nos, i desconnectar.

Els llocs on he estat m’han agradat molt. A la platja hi havia molt turisme, a Ivars he fet amics nous...

Aquestes vacances m’he dedicat a jugar, fer una mica de feina, anar a la piscina, a la platja a passar-m’ho bé, i moltes més, escoltar música, jugar a l’ordenador, mirar la televisió... Però ja esperava anar a l’escola.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

m´ha agradat molt i tens raó amb que les vacances són curtes amb comparació el temps que estem a l'escola

Andreu Terés Codina ha dit...

Que guai anar a la platja i a un hotel!

Anònim ha dit...

A jo se m'han fet llargues mes que curtes

Anònim ha dit...

Son molt llargues les vacances d'estiu,vols dir que se t'han fet llargues en comtes de curtes