dilluns, 10 d’octubre del 2011

Les meves vacances

Aquest estiu he anat a Benidorm amb el meu pare, la meva mare i el meu germà. Vam sortir de casa a les 5:30 del mati perquè estava a 550 quilometres d’aquí. Vam fer dos o tres parades.

Vam estar un quart buscant l’hotel que es deia “Villa Benidorm”, vam passar dos o tres vegades pel davant i no el vèiem, al final la meva mare el va trobar i vam anar a aparcar. Aquest hotel era d’una cadena d’hotels, el Màgic Excalibur que era un càmping, el Màgic Roc Gardens , el Monica Holidays i el Cristal Park. Vam portar les maletes a l’habitació i vam anar a dinar.

Quan vam acabar de dinar vam desfer les maletes i vam anar a veure l’hotel, hi havia piscina amb tobogans, una de coberta i un jacuzzi, una sala amb billar, maquinetes i ping pong, uns gronxadors i un racó on hi havia connexió a Internet i una play-estation.



Aleshores ens vam anar a banyar, vam estar tot el dia a l’hotel.
Els altres dies vam anar als altres hotels, però el que em va agradar va ser l’Excalibur, perquè hi havia un tobogan de corbes, un de túnel i un de quatre carrils per on hi podíem baixar tota la família, els altres també em van agradar.

A la platja, el primer dia estava molt bruta però el segon estaba impecable, al mig hi havia una pedra gegant i també un lloc on es podia fer esquí aquàtic. M’ho vaig passar molt bé.