dijous, 20 d’octubre del 2011

Les meves vacances

Aquest estiu he fet moltes coses: he anat a Itàlia , a la platja i a Albesa.
El primer que us explicaré serà Itàlia, després Albesa i desprès a la platja.

Vam acabar el col·le i vam començar vacances, vam començar a fer les maletes i al cap de dos o tres dies vam començar el nostre trajecte cap a Itàlia. El primer dia vam dormir a França, el segon a una casa d’Itàlia i el tercer a la casa a Itàlia. Pel camí vam passar per Montecarlo i Maranelo i vaig veure cotxes molt xulos com ara Ferraris, Porches, Mercedes...

També vam veure un tross de circuit de F1 de Montecarlo, com el túnel i una girada molt tancada per on hi vam passar amb cotxe.



La casa estava a la muntanya i tenia piscina, amb els meus amics fèiem cabanyes i ens ho passàvem genial i també jugàvem a futbol.
A Itàlia vam visitar molts llocs: Pisa, Florència, Siena, Luca, Bolterra, Sanjiminiano.

La tornada va ser amb vaixell, allò previst era estar 8 hores, però vam tardar 7 hores perquè la mar estava molt plana, al vaixell vaig conèixer un nen francès.
L’ endemà de l’arribada vam anar a la festa major d’Albesa, al cap de dos o tres dies vam marxar cap a Calafat.

A Calafat vam arribar-hi al migdia i l’endemà al migdia em vaig fer mal al peu i vam anar a l’hospital. Vaig haver d’anar amb crosses tot l’estiu. Quan vaig tornar a Albesa tots els meus amics em van preguntar què m’havia passat i jo els ho vaig dir.

1 comentari:

Quim Serra Cetó ha dit...

Sort que vas poder aprofitar les vacances a Italia, perquè desprès no vas poder fer rés més. T'enrrecordaràs de l'estiu del 2001.