dilluns, 3 d’octubre del 2011

Les meves vacances d'estiu

Aquestes vacances he anat a molts llocs diferents i m’ho he passat molt bé

Al juny vam anar a Madrid al ”Parque Warner” i hi vam estar 3 dies. Era molt guai, hi havia atraccions d’aigua i ens mullàvem molt, després també hi havia una atracció del Coyote, del Piolín... I vam dormir a un hotel que estava molt bé.

Quan vam tornar vam començar a fer deures i anar a les piscines. Al juliol el meu germà i jo vam anar a campaments 15 dies, vaig fer molts amics, vam fer jocs de nit, ens rentàvem la roba, els plats... Un dia a la nit vam jugar a que els monitors perseguien als nens i ens havien de lligar amb espaladrap als arbres...



Quan vam tornar a fer deures i a anar a les piscines amb bici.

A la festa major i va haver inflables a les piscines, les cucanyes a la plaça de la pedrera amb un berenar molt bo. També vam córrer la cordera i vam veure al Roger i l’Arnau de la meva classe tocar a les penyes.

Al setembre vam estar 3 dies a Girona amb els meus tiets/es: la Marta, el Nabi i la mare d’ells, 2 la tieta Rossita. I també vaig estar amb els meus cosins: la Mariona, la Verònica i el Biel.

Quan vam tornar, l’endemà vam marxar 5 dies a Estella (Navarra ) a un càmping que ens va agradar molt.

Vam anar al castell d’Olite, al castell de Javier...

3 comentaris:

Andreu Terés Codina ha dit...
L'autor ha eliminat aquest comentari.
Andreu Terés Codina ha dit...

Que guai, vas anar a la Warner i com mola el dels monitors a la nit, us lligaven amb espaladrap?

Anònim ha dit...

Jo tambe i bull anar a la Warner.