dilluns, 10 d’octubre del 2011

Les vacances més divertides

Aquest any he anat de vacances fora de Catalunya.He anat a França(París.
París és molt gran, a part de molt bonic! Hi ha llocs increïbles com per exemple la platja vora el riu, ja que a París no hi ha mar.
A París he visitat la torre Eiffel (l’edifici més alt de París) tot i que em va fer una mica de por vaig arribar a l’últim pis. També he visitat el Palau Royal, un palau amb uns jardins immensos i un canal anomenat el Gran canal,també vaig passar per davant del museu del Louvre, el museu on hi ha la Mona Lisa, vam visitar Notre Dam, e l’església on van gravar la pel·lícula del Geperut de Notre Dame; vam passar per la plaça la Concorde,les Invalides, els Camps Elisis i molts altres llocs.

Aquest any he anat de colònies a Batanist amb els del C. E. L’Albada (club esplai l’Albada). Hem fet dues llargues excursions una al Cadí i una a Estana.

També he anat a Disneyland Resort París. Hi havia dos parcs, vaig començar anant al parc Disneyland on hi havia diferents zones. Tot seguit vam anar al següent, el parc el Disney Studios, en aquest parc vaig pujar a una atracció molt forta, el Nemo. Totes les altres atraccions eren tranquil·les i en va haver dos que em van agradar molt: una era d’en Peter Pan, on volaves amb un vaixell, i l’altra era d'un món en miniatura que recorries amb barca.

Allí a Disneyland dormíem en un hotel de l’oest.

2 comentaris:

Andreu Terés Codina ha dit...

Hasta el infinito y más allá!

Anònim ha dit...

Es nota molt que t'ho vas pasar bé