dilluns, 17 d’octubre del 2011

El meu estiu

Aquest estiu he anat a les estades, he estat practicant esports, tocant la bateria, també he anat de colònies, he pujat el Cadí. L’ últim dia de col·le estava molt content perquè estaria dos mesos a casa.

El primer dia vaig anar a estades, m’ho vaig passar molt bé. Abans de la festa major van fer estades esportives. L’últim dia de penyes per jo i el meu germà va ser un dia molt especial perquè vam tocar una cançó amb el grup “Oriol Foll”, tota la gent ens aplaudia, jo de gran crec que seré famós.


L’ endemà vam anar a Vitòria i a passar el dia a Bilbao, em va agradar molt Bilbao, ens vam fer moltes fotos. L’endemà vaig arribar a casa molt cansat, vaig fer moltes festes al meu gat. Vaig anar a les piscines i vaig anar a pescar, vam pescar molts peixos i jo vaig pescar el més gran, vaig anar de colònies amb l’Éric, el Sergi, el meu germà i jo.

1 comentari:

Andrea Codes ha dit...

He que jo també vaig vindre!!!