dijous, 20 d’octubre del 2011

La descripció del meu gat

Avui us volia presentar el meu gat, va néixer ha l’Aragó, la seva mare es deia Estinci i té un germà i una germana. M’ho van dir si volíem un gat petit, vam dir a la mare si ens el podíem quedar i ens va dir que sí. La meva gata té ratlles negres i marrons, és negra i blanca i les orelles són totes negres.

El meu gat és petit i molt eixerit. Li encanta qualsevol tipus de menjar i beure, si té gana ve davant de la nevera o miola. Sempre puja al sofà o als llits i a la barbacoa. És molt juganer però te por de sortir al carrer. S’enfila pels arbres de casa meva i als rosers i sempre es punxa. Es fa pipi a tots els llocs i es deixa fer el que vols, mai es queixa. Té por de totes les coses on hi pot haver aigua però si la banyem es queda quieta com una estàtua.

La portem a passejar amb una corretja, però es queda quieta .Tinc molts ocells i sempre els mira per menjar-se’ls. Al matí el meu pare la deixa a fora perquè es passi unes quantes hores, per a que es passegi i després nosaltres la tanquem. La meva gata te ralles negres i marrons es negra i blanca i per damunt de les orelles són negrs.