dilluns, 10 d’octubre del 2011

Les meves vacances

Aquest estiu he anat a Barruera de vacances, allí vaig fer molts amics i vaig veure un gos de mig metre, hi havia uns gronxadors molt divertits, hi havia una muntanya de cordes per escalar. Aquests dies també vaig anar un parell de vegades a Viella a comprar coses que ens faltaven.



Durant l’estiu anava a jugar amb els amics perquè a casa m’avorria i amb ells és tot diferent, em divertia molt: jugàvem a futbol, també feia llibret d’estiu, aquest any ha sigut el primer any que l’acabo, a més a més estic molt content de que els meus amics quedin amb jo.

També anava a les piscines, allà nedava i jugava em tirava de diferents maneres: de bomba, de cap, de ‘’palillo’’, però sobretot de ’’voltereta’’,també feia natació, allà aprenia a nedar, fèiem servir paleta i xurro; allà nedàvem, crol, i esquena i també feia jocs divertits, també jugàvem amb la màrfega.

A les estades esportives m’ho passava molt bé perquè m'encanta l'esport, vam fer una excursió en bicicleta i vam passar per un toll molt gran.

El dia del meu aniversari van vindre molts amics a sopar, primer vam anar a jugar a la pedrera, i després vam sopar al pati que tenim a casa. Vam contar molts acudits, eren súper divertits a jo em va agafar un atac de riure i vam jugar a futbol.

Vaig anar a Almacelles de vacances a casa dels meus padrins, a ajudar-los perquè són vellets i hi ha d'haver algú que els ajudi.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Molt bé, Pau on es Barruera

Anònim ha dit...

Divertits he els gronxadors, Pau?