dilluns, 3 d’octubre del 2011

Les meves vacances

Hola, aquest estiu he estat a la platja de Cabrera de Mar i m’ho vaig passar molt bé, però no em va agradar gens que se’m posés arena per tot el cos i em va sorprendre molt una onada que era molt grossa i alta i em va arrossegar fins a l’arena.

Aquestes vacances m’he dedicat a fer deures que em manava la meva mare i durant el temps lliure juga va a la Nintendo DS i mirava la televisió però la meva mare no em deixava més de 4 hores al dia.



Alguns dies anava a la biblioteca, que estava oberta als matins i a les tardes anava a les piscines i si plovia quedava a casa d’algun amic. També anava al tros a collir préssecs i d’altres fruites com pomes o peres, però les galledes pesaven molt!
Per la Festa Major d’Albesa vam fer un dinar i vam tirar petards.
A la cordera vaig quedar aproximadament divuitè però es igual perquè em van donar copa i uns obsequis.

Per la Festa Major, com cada any, van muntar un parc aquàtic al recinte de les piscines, però no el vam poder gaudir gaire perquè es va posar a ploure, vam haver de sortir de l’aigua per seguretat i ho van desinflar i vam tornar a casa.

Aquest any les vacances se m’han fet molt curtes, però d’una altra part tenia ganes de tornar a l’escola i conèixer els nous professors i alumnes i a tornar a fer exàmens. Ja tenia ganes d’anar al cicle superior i tornar a veure als meus amics.