dijous, 20 d’octubre del 2011

Els gossos dels meus tiets

La gossa del tiet d’Albesa es diu Lucy es molt petita però molt grassa, té uns vint centímetres d’altura i uns vint-i-cinc de llargada.
Té un morro poc llarg i uns ulls petits, té unes dents bastant grans, un dia li vaig posar un dit a la boca i no em va fer mal, té unes orelles bastant grans i no entén res del que jo dic.
Quan hi jugo se'm posa al damunt i jo de vegades li tiro menjar i l’amaga de seguida.

El gos del meu tiet de Madrid es diu Pirata, és molt gros, té uns trenta centímetres d’alçada i uns trenta-cinc de llargada.
Té un morro bastant llarg i uns ulls grans, té unes dents molt grans, no m’atreveixo a posar-li el dit a la boca. Té unes orelles molt grans i entén una mica el que jo dic, li dic "sit" i s’asseu, li dic "pata" i em dona la pota, li dic tumba i es tomba.
Quan hi jugo tinc una mica de por de que se'm tiri al damunt.