divendres, 11 de desembre del 2015

Futbol

La meva afició és el futbol. Un dia li vaig preguntar a la meva mare si em podia apuntar a un equip de futbol a Torrefarrera. Aquell equip es deia Mig Segrià, vaig començar i no coneixia a ningú excepte el Llobera que era molt bo.

 Van passar els anys i vaig anar aprenent i cada vegada m’agradava més. Avui en dia vaig a entrenar dilluns, dijous i divendres i comencem a les 6:15 i acabem a les 7:45, però jo arribo a casa a les vuit de la nit perquè ens ham de dutxar i tardem molt.

 Els dissabtes o els diumenges fem partits de futbol i és molt divertit, jo porto 15 gols a la lliga perquè sóc davanter i aprofito els passes que em fan. El meu jugador preferit de futbol es el Lionel Messi i juga al Barça.


A mi de gran m’agradaria jugar al Barça i ser molt famós però per jugar ‘hi  has de tenir molta sort. Jo porto 3 anys jugant i encara no m’he lesionat i espero que no em passi. Per a mi el futbol és el millor esport i jo us recomano apuntar-vos a jugar a futbol, no importa l’equip on entrenis  juguis l‘important és que tu passis bé!