dijous, 16 de juny del 2011

Viatge a Mallorca

Jo un dia vaig anar a visitar la meva tieta a Mallorca. Mai hi havia anat però segur que seria molt divertit. Quan m’ho van dir, em vaig sorprendre molt. Corrents i de pressa vaig a anar a fer la maleta però jo no vaig saber el que vaig agafar, la mare em va dir que encara faltaven dos dies i que tenia temps de preparar-me-la.

El dia següent em vaig llevar d’hora i vaig esmorzar xocolata desfeta, després vaig anar a despertar el meu germà, que encara estava dormint. Jo tranquil·lament vaig anar a fer la maleta, em vaig ficar tota la roba i quan menys m’ho esperava ja la tenia feta. El meu pare, la meva mare i el meu germà també les tenien fetes les maletes, així que tot el dia vam estar descansant.

L’endemà vam anar cap a l’aeroport del Prat, vam descarregar les maletes, vam passar pel detector de metalls i després vam anar cap a l’avió, allà dins feia molta calor i de seguida es van encendre els motors, feien molt de soroll. De sobte, quan me’n vaig adonar ja érem a l’aire, vam passar 1 hora i mitja jugant a la Nintendo DS i mirant per la finestra.

Quan vam arribar, ens van donar les maletes i vam anar cap a casa de la meva tieta, jo no l’havia vista mai, i ella quan ens va veure ens va donar un petó a cadascun. El seu xalet era molt gran i tenia un gos que es deia Spink. Era un Golden Retriever petit de color blanc. Vam jugar tota la tarda amb ell i quan eren les set de la tarda ens vam anar a banyar a la seva piscina. Vam sopar i dormir.

L’endemà vam fer una mica de turisme per Mallorca abans de marxar, vam dinar en un restaurant i ens en vam anar a l’aeroport, tot seguit vam anar cap a casa.