dijous, 9 de juny del 2011

El dia de la meva comunió

El 31 de maig del 2009 jo vaig fer la meva comunió. Jo vaig invitar a la meva família, la meva família em van regalar molt regals.

Vam anar a missa me van fer moltes fotos. Al final de la missa em van donar un llibre embolicat. Després vam anar cap al restaurant que s’anomenava “El petit català”;els meus cosins me donaven molt petons, els monitors van inflar inflables per botar les meves cosines i cosins.

Després ens van cridar per anar a dinar però la meva cosina va entrepussar en una pota de una cadira i va plorar.Jo la vaig portar al braç cap a la seva mare, la meva mare li va donar una gominola perquè pares de plorar i va dinar un plat de macarrons.

Quan van acabar els meus cosins i jo ens van portar una figura de gominoles molt gran, quan estàvem tips vam anar a jugar una altra vegada als inflables. Jo ajudava a les meves cosines a saltar perquè eren molt petites, tenien 17 mesos.

Més tard vaig acompanyar a la meva cosina a beure. Després vam anar a jugar a uns columpios que hi havien dintre el restaurant. Quant vam acabar vam anar a casa meva a sopar tots: els germans del meu pare i de la meva mare. Quan era la nit ja vam marxar cadascú cap a casa seva a dormir perquè l’endemà aniríem a una festa dels meus padrins d’aquí d’Albesa.

A la festa dels meus padrins m’ho vaig passar molt bé !!!