dijous, 9 de juny del 2011

El meu desig

Des que sóc petita que m’agradaria viatjar en el temps.

Al passat per veure com vivien a l’època de la meva padrina, per veure com els romans van conquistar tants i tants països, a la prehistòria per veure com s’ho muntaven per sobreviure a tants perills, i fins i tot per anar a veure als dinosaures, dels que tant se’n parla i quasi no se’n sap res.



També viatjaria al futur per anar a veure com seré de gran, per veure com ha avançat la tecnologia, per veure si es veritat que diuen que al futur el cotxes volaran. Si algun dia viatjo al futur m’agradaria descobrir que els humans han descobert una solució pel canvi climàtic i que ja no hi hagués contaminació, també m’encantaria veure que els animals no s’extingeixin i visquessin feliçment.


Si algun dia el meu desig es pogués complir i pogués viatjar pel temps jo seria molt feliç.