dimarts, 7 de juny del 2011

Què m'agradaria ser de gran?

A mi sincerament hi ha dos oficis que m’agradaria fer quan sigués gran; un d’ells es ser escriptora, jo vaig decidir que m’agradaria fer d’escriptora perquè alguna visita que ens han fet a l’escola o a algun llibre molt interessant que he llegit, doncs m’han inspirat a escriure. Jo a casa ara estic a punt de començar un llibre al meu rotllo.

A mi m’agrada escriure llibres sobre fantasia, normalment em baso amb un dibuix o amb un fet i d’allí en vaig treient suc, ara us posaré un exemple sobre això:

Per exemple miro un ordenador i penso que aquest ordenador podria de cop agafar vida i passar a ser un robot, i fins i tot que es converteixi en una persona.



Si de gran no sóc escriptora faré un relat pel meu conte i serà de fantasia i fet amb tots aquests passos que us he dit si no es que en trobo algun mètode millor.

I per altra banda voldria fer de mestra de parvulari, això té a veure que m’encanten els nens petits i veure i ajudar-los a treballar, penso que em pot agradar molt.

Doncs aquí heu vist el que m’agradaria ser fins ara de gran, però potser al llarg del temps m’agrada alguna altra cosa i em dedico a ella, però de moment ser escriptora o mestra és el que m’agradaria ser en aquest moment.