dijous, 16 de juny del 2011

Un somni

Un dia estava mirant una pel·lícula, un divendres a la nit, no tenia pressa per anar a dormir i em vaig quedar a veure la pel·lícula de por que feien: El Compte Dràcula, em vaig ficar nerviosa quan va començar a xuclar la sang del coll de noies molt boniques, ja no sabia com ficar-me al sofà, em tapava la cara i, de tant en tant, feia algun crit, llavors els meus pares em van dir: "val més que te'n vagis al llit a dormir". Quan era al llit estava tan nerviosa que hem va costar molt agafar el son.

Una vegada dormida semblava que tenia el Dràcula a l'habitació i em tapava el cap; volia marxar i corria molt perquè no volia que em xuclés la sang i convertir-me en Dràcula com ell. Llavors quan estava molt cansada i nerviosa perquè estava a punt de atacar-me, sento una veu que deia: "és hora d'aixecar-te" , no havia estat mai tan contenta d'aixecar-me.