dijous, 16 de juny del 2011

Les vacanses de Setmana Santa

El divendres, dia 15 d’abril a les cinc de la tarda vam acabar l’escola.
Quan vaig sortir de l’escola vaig anar cap vaig als horts a jugar una estona, al cap de 30:00 minuts vaig anar cap a casa a berenar i a fer una mica de deures. A les 7:00 la meva mare em va deixar anar a jugar amb la bicicleta.
Quan vaig anar a vaig al carrer, primer de tot vaig anar a buscar al Quim i al Genís.
Quan ja vam estar els tres davant de casa meva, vam anar a saltar.
A tres quarts de nou, el Quim i l Genís tenien de marxar cap a casa a sopar i a dormir.
L’endemà al matí, quan em vaig despertar vaig esmorzar i desprès vaig fer deures de 10:45 fins a les 13:00.
A les 13:00 quan la meva mare va arribar cap a casa vaig anar a jugar amb el quim fins a les 14:30. A les dos trenta vaig anar a dinar. Desprès jo el Quim i el Genís vam fer una guerra d’aigua.
El dijous, per al vespre vam marxar cap a casa dels meus padrins. Quan vam arribar, vam saludar a tota la família i vam sopar. Ja passada una estona, com que ja vam acabar de sopar vam mirar una pel·lícula i vam anar a dormir.
L’endemà al matí, quan em vaig despertar vaig agafar una espardenya, em vaig ficar al canto de la porta, li vaig tirar a la cara del meu cosí i vaig marxar corrents.
M’han vaig anar a esmorzar. Al cap d’una estona quan vaig acabar d’esmorzar vaig anar a mirar la televisió.
Al cap de cinc minuts, vaig veure que venia cap al menjador el meu cosí molt enfadat, i portava quatre sabatilles a la ma. Jo vaig anar corre a dir-li a la mare del meu cosí que hem volia tirar les sabatilles i la meva tieta el va renyar a ell. Llavors em vaig anar a vestir i després a veure el a la Nucka.
Al cap d’una estona vam anar al bar del poble i a casa d’un amic que es diu Marc.
A les 13:00 del migdia vam anar cap a casa dels meus padrins, i jo i m’acusí vam anar a jugar a la play a un joc de matar cotxes. Quan la meva padrina va acabar de fer el dinar vam anar a dinar era boníssim. Quan jo el Joan, la Maria, la Laura i la Davinia vam acabar de dinar vam anar a un turo a jugar amb la Nucka. A les 4:30 de la tarda jo i el Joan vam engegar les motos i vam començar a córrer. A les 5:45 vam anar a berenar i després a jugar a la WII.
Quan ja ens feien mal els ulls, vam anar a jugar amb la Davinia. Més tard a les 7:30 vam anar a jugar una mica pel poble i a veure la Nuria.
Al tard vespre vam anar a veure una pel·lícula i després vam sopar ens vam anar a posar el pijama i quan no ens veien vam agafar pipes, suquets, pastes... a mitja (festa), van vindre els meus tiets hi o vam amagar tot sota el llit.
Va ser un dia molt i molt divertit.
El dia de la Mona:

Al matí, quan hem vaig despertar, vaig anar a veure si el meu cosí Sergi ja s’havia despertat.
Sí, ja s’havia despertat. Jo li vaig dir si volia anar a esmorzar. Ell va dir que sí, vam anar cap a baix i vam preparar l’esmorzar.

A les 12:00 del matí jo i el meu vam anar a baix al jardí, vaig ajudar a ficar la taula al pare, a portar les cadires. Quan ja era l’hora de dinar va vindre la meva padrina... quan vam acabar de dinar , vam menjar la mona de la meva germana i la del meu cosí Sergi. A jo em van regalar un tanc de guerra fet de xocolata. Ja passada una estona, volíem anar a el poliesportiu a jugar a basquet hi ha futbol però cinc minuts després, va començar a ploure.
Van ser els dies més divertits de totes les meves vacances.