dijous, 9 de juny del 2011

De gran vull ser...

Jo, des de petit, sempre he tingut a la ment de ser escriptor. M’encanta escriure textos, sobre tot, un dels temes que m’agraden més es el misteri, sempre m’han agradat aquest tipus de temes. Jo intento fer els textos molt interessants, perquè així la gent s’interessi en llegir-los.

També sempre intento deixar els textos amb intriga, perquè així es llegeixin les altres parts del conte.
Una altre tema que m’agrada molt es fer un escrit de futbol, com un reportatge. A jo, també m’agrada molt aquest tema, sempre m’ha agradat el futbol i, algunes vegades, escric escrits de futbol, com per exemple en partits del Barça.

Però normalment sempre que faig això han de ser importants els partits.

Quan era més petit, de vegades escrivia textos a casa. No com aquests que faig ara! Però deia la meva mare que estaven força bé. Encara en tinc alguns guardats al meu ordinador, i alguns també els vaig imprimir i els tinc en una carpeta, a casa.

M’agrada molt escriure textos, i per això de gran vull ser escriptor. Però potser més endavant, m’agradarà un altre ofici, però de moment de gran vull ser escriptor.