dijous, 16 de juny del 2011

La comunió del meu cosí

El dia 29 de maig el meu cosí va fer la comunió.

Primer de tot vam anar a casa del meu cosí i ens vam fer les fotos amb els familiars. Tot seguit vam anar a l’església i jo no vaig entrar.

Després vam anar a casa un altre cop, seguidament vam anar al restaurant “la Fonda”, quan vam ser allí vam fer un veure i després ens van portar a la nostra sala, era una mica petita però era molt bonica.

A continuació vam començar a menjar l’aperitiu i quan estàvem ben tips el van retirar, al cap d’una estona ens van portar el primer plat i després el segon, mentrestant el meu cosí i un amic seu agafaven botelles d’aigua buides i ficaven a dins el fil dels globus amb heli i la botella sortia cap al dalt.

Després van fer pallassos i per berenar hi havien entrepans... i el més bo era la font de xocolata desfeta.

Per últim vam anar al ball, però com que hi havia inflables la meva germana va preferir anar als inflables.

Finalment vam haver de marxar.

Vam passar un bon dia.