dijous, 16 de juny del 2011

De gran desitjaria...

El meu desig més gran és el de ser jugador de bàsquet professional, jo voldria començar la meva carrera jugant al “Lleida Bàsquet SAD”, que és l’equip on entreno.

Jo després voldria que em fitxés el DKV i, molt més tard, que em tornés a fitxar el FCBarcelona. Si tinc molta sort em podrien fitxar els “Minnesota Timberwolves”. Després, si tinc encara més sort em podrien fitchar els “Miami Heats”.

Molt més tard, si tinc la sort de jugar-hi em podrien fitchar els “Boston Celtics”. I si em volen fitchar “Los Angeles Lakers”. Allà jugaria amb: Derek Fisher, Lamar Odom, Cobey Bryant, Pau Gasol,…

Tots em pregunten que vull ser de gran i jo contesto tot orgullós:

-Vull ser jugador de bàsquet.

Jo trobo que seria molt difícil però sé que algun dia podrà passar. Està be somiar.
També el meu pare va jugar a bàsquet i per això m’hi vull dedicar. Des del dia que vaig començar em va agradar molt.