dijous, 16 de juny del 2011

Cicle Superior

L’any passat, al setembre, vaig passar d'anar de cicle mitjà, al cicle superior. Al principi, del primer trimestre, em va semblar una mica estrany, però poc a poc, em vaig anar acostumant. Una de les coses que vaig trobar més estranyes era fer més de la meitat de assignatures a l’ordinador. Però també fèiem coses a mà, com en cicles anteriors. El primer trimestre, era com.. Una adaptació! Una adaptació, per aprendre els funcionaments...

Als principis del segon trimestre, encara alguna gent s’anava adaptant. Jo, per exemple, era un d’ells. Però poc a poc ja em vaig adaptar, i ara n’estic del tot. Però ara les assignatures son més difícils, i has de estudiar més.

El tercer trimestre, es quan s’atansà el final de curs. Però ja un inconvenient, que es quan arriben els exàmens finals.

Cada any, es fa un ball per final de curs, i també uns jocs, on finalment et donen una bossa de llaminadures. Però aquest any, els de 5è (nosaltres) no fem els jocs. Els de 6è han seleccionat algunes persones de 5è perquè els ajudin a fer aquests jocs. Les altres persones seran participants i també s’ho podran passar molt bé.

A jo, sincerament, m’ha agradat molt canviar de cicle, perquè aquest m’ha semblat més divertit i més interessant. I també hem fet algunes classes que no havíem fet mai, com ara ‘’Experiments’’, etc.