dijous, 16 de juny del 2011

Una historia real

La setmana passada, a la nit vaig somiar que jo vivia a un palau amb la meva família i que el dia 24-3 -2000 van entrar a robar uns malcarats lladres .

Jo vaig sentir un soroll i em vaig despertar de seguida, però no hem vaig atrevir a anar a veure qui hi havia. Vaig pensar que era el meu germà perquè estudiava de policia i vaig arribar a la conclusió que devia ser ell.

Al cap de vint minuts vaig sentir com si parlessin dos veus i...vaig anar corrents a cridar al meu papa, es va despertar, va agafar l’escopeta d’anar a caçar i va anar cap al menjador, i quan els lladres van veure al papa van escapar-se pel balcó.

El pare abans de tornar al llit va mirar que no haguessin robat res. L’endemà al matí, quan ens vam despertar, primer de tot vaig anar a mirar que no haguessin robat res i...