dilluns, 17 de gener del 2011

Un nadal molt especial!!!

El dia de Nadal
El dia de Nadal va estat molt divertit, vaig fer un dinar i vam cagar la soca.
El dia de Nadal el Pare Noel em va portar, dos palestines, una pandora i dos boles
de una altra pandora(MIXIA).

El dia de cap d'any
El dia de cap d’any va manar a casa del Guillem Jové a celebrar-ho, ens ho vam passar molt bé perquè la Marina, el Roc i jo i vam anar allà les set de la tarda i vam estar fins a les nou jugant, a les nou vam sopar perquè ja i érem tots. Despares de sopar vam anar a jugar fina a les dotze que ens vam menjar-nos els lacasitos i mom vam tornar a jugar fins a les tres del matí.

La vigília i el dia de reis
El dia de la vigília de reis quan vam anar a missa, desprès ens vam esperar al carrer a veure si ja passaven els patges a portar-nos els regals, tot seguit vam anar a casa a beure que mes ens van portar els reis mags i final ment van venir el oncle i la Felí a portar-nos el seu regal de reis i el meu de sants.
L’ un demà quan ens vam aixecar vam anar a missa i desprès a dinar a Cal Redó tot seguit vam anar a casa a jugar am el regals dels reis i desprès quan ja es va acabar la tarda que jo vaig quedar amb l’Aida vam preparar-nos la motxilla per anar l’un dema a col·legi i començar ja!!!