dilluns, 17 de gener del 2011

El dia de l 'aniversari del meu cosí

El dia del aniversari del meu cosí Josep vaig anar al sopar que va fer. Abans de sopar vam anar a la seva habitació a jugar amb la Play Station 2 i a l'ordenador.

A l'ordenador i tenia un joc de naus espacials que també podies portar com uns guerrers o algo semblant. Quan vaig acabar de jugar al ordenador em vaig ficar amb ell a jugar a la Play i aquella nit vam està fins a les tantes de la nit.

L’endemà al mati va vindre un cosí seu a dinar que em va caure molt malament. Llavors a la tarda vam sortir a jugar a la plaça del seu poble a jugar a futbol, llavors vam menjar-nos un gelat però ens aburríem i vam pensar de anar a molestar gossos, a mi casi que un Pastor Alemany em va mossegar.

Es va fer tard i vam pensar de anar cap a casa del meu cosí, llavors vam ana cadascú a casa seva amb els pares perquè era un cap de semana, llavors vam anar a dormir.