dilluns, 10 de gener del 2011

El pessebre de Sudanell

El dia 18 de Desembre vaig anar a veure el Pessebre Vivint a Sudanell, al pessebre hi participen més de 290 persones.

Al pessebre és poden veure més de 40 parts que van passar desde el senyor que esmolava fins als pescadors.

Una de les representacions que em va agradar va ser quan vaig veure els nens cuidant els pollets, i l’altre va ser l’herbolari.
La major part de la gent que hi participava eren adults, i també hi havia algun nen o nena.

Aquest any hi havia moltes més escenes per veure, allí vaig veure una nena que la coneixia, ella estava a l’herbolari.

Hi havia un senyor que estava fent el mandongo, feia llangonisses, mandonguilles, el senyor que feia les llangonisses estava immòbil.

A continuació hi havien uns nens que cuidaven pollets, els pollets estaven il·luminats amb bombilletes.

Jo vaig veure un home quant estava matant el porc senglar, li clavava el ganivet pel coll i per la panxa, també i hvia uns quants bidells molt petits, ovelles, cabres...