dilluns, 10 de gener del 2011

El día del meu aniversari

El dia vint-i-sis de desembre va ser el meu aniversari junt amb el del meu pare i el meu germà. Al matí hem van donar els regals del meu germà i del pare i la mare, hem van agradar molt però jo aquell dia tenia que ajudar a fer els preparatius per les festes d’aniversari.

Primer va venir la meva cosina Bibiana acompanyada del David, després nosaltres vam pujar a la nostra padrina i després al cap d’una estona va venir la resta. Nosaltres ja ho teníem tot preparat així que vam començar a dinar. A continuació quan vam acabar de dinar els meus cosins, el meu germà i jo vam anar a jugar amb els regals que m’havien portat. Vam jugar a moltes coses i a jo la tarda s’hem va fer molt curta, els meus cosins van marxar els primers i després la resta, sol van quedar la meva cosina Bibiana i el David que es van quedar a parlar i a jugar amb nosaltres fins a l’hora de sopar que van marxar.

Aquella nit jo vaig sopar molt bé i vam veure una pel·lícula molt xula, però jo ja estava emocionat perquè demà aniria a un torneig de bàsquet a la Seu d’Urgell.