dilluns, 10 de gener del 2011

Les vacances de Nadal

Aquestes vacances han set poc mogudes però molt divertides.

Primerament vaig cagar la soca de casa de les meves padrines, hem van cagar moltes coses: roba, un calendari, jocs de taula... Per cagar la soca, van venir la meva tieta, el meu tiet i la meva cosina d’Olot.

Vam esperar uns dies i vam cagar la soca de casa meva. També ens va portar moltes coses. Quan vam cagar les tres soques (totes en dies diferents) ens ho vam passar pipa!



Després, els Reis Mags d’Albesa i de Torres de Segre ens van portar moltes coses. Al meu germà li van portar: el joc de Prueba o Verdad, un castell dels dracs, un Kid de Herramientas... I a mi em van portar: un telescopi, un microscopi, tres peces per a una “pulsera”, jocs de taula...

Finalment, vam anar a Menàrguens a buscar el que els Reis ens van deixar, que van ser: una pistola de dards (pel Jordi) i un Zhu Zhu Hamsters (per mi).


Han estat unes vacances molt divertides.