dijous, 27 de gener del 2011

Vaig anar a esquiar

Les vacances de Nadal vaig estar a la Mata de Pinyana una setmana. Aquella setmana vaig jugar a la play i a l'ordinador.

Llavors també vaig anar a casa de la meva tieta a cagar la soca i a esperar al Pare Noel. L'endemà em van vindre a buscar, vam anar a fer les maletes per anar a la Vall d´ Aran a passar uns dies. Vam anar a buscar al Sergi a casa seva i vam marxar.

Vam esta dos hores, vam arribar i vam anar a porta les maletes a l'habitació, després va venir el Pedro per saber el que sabíem de esquiar, el Sergi li va dir que molt i jo li vaig dir que no gaire, llavors ens va dir que a les vuit a la pista de esquí per practicar una mica per baixar. Després vam anar amb el telecadira, vam baixar per la pista unes sis vegades i vam marxar.