dimecres, 14 de gener del 2015


 

DIA DE NADAL
El dia de nadal, 25 de desembre, vaig anar a missa a les 10:30, on vam fer un pessebre vivent; jo feia de Sant Josep, la Clara Llobera feia de Mare De Deu, el Roc Codes de Pastoret, l’Iker també i la Andrea Florensa i la Claudia Cornella de Pastoretes. La missa em va agradar molt, però em vaig avorrir una mica.


Vaig anar a dinar a casa de la meva padrina Antonieta i va fer una sopa molt bona, després de dinar, amb el meu cosí, vaig jugar a la PSVITA.

A les 5 vam anar cap a casa, jo vaig jugar al Driver San Francisco, que es un joc de la Play 3. A les 5:30 va començar a venir la colla d’amics dels pares a casa meva, jo quan va arribar el Tomàs que ja hi havia l’ Enric vam anar a la meva habitació, a jugar a la PSVITA, a les 8 van marxar cada família a casa seva, jo després volia jugar al GTA V i el meu pare no em va deixar perquè deia que sense ell no puc jugar, per que es per majors de 18 anys, i quan hi es ell si però nomes em deixa conduir hi ha vegades sortir del cotxe al GTA Online, llavors vam jugar al Risk, un joc de taula de guerra que et donaven unes cartes d’objectiu que s’ havia de complir i jo tenia que conquistar Australià i Nord-Americà i vaig guanyar jo!!!Ens vam passar jugant una hora i mitja, o així. Després vam anar a dormir.             

 

Aquell dia m’ho vaig passar molt bé, dinant amb la família i jugant amb els amics!