dijous, 15 de gener del 2015

EL DIA DE NADAL


EL DIA DE NADAL
 
Aquest nadal m'ho he passat molt bé, perquè el dia de la soca la mare, el pare, i la meva germana vam anar al bar de la meva cosina Ares. Vam arribar i vam començar a sopar, vam sopar sopa de galets. Quan vam acabar la meva tieta va treure la soca i ens va donar un pal a cadascun, al meu cosí Jordi, a la meva cosina Ares, a la meva germana, i a jo.


A la meva cosina i al meu cosí els hi va regalar 30€ a cadascú. A la meva mare l'hi va regalar una brusa i un mocador de coll. Al final de tot vam cagar la soca i hem va portar un patinet, i era roig.

Després de la soca jo, la mare, el pare i la meva germana vam anar a casa a dormir i el dia següent vaig trobar regals davall de l'arbre.

Vaig despertar al meu pare, a la meva mare i a la meva germana i vam anar tots a esmorzar xocolata calent, i després vam obrir cadascun i a mi hem va portar uns guants de karate, un rellotge roig  i unes espardenyes de forma de pota de tigre, a la meva mare

una polsera de perles i al meu pare 2 jerseis, un groc taronja i un altre blau.